Ustalenie terminu przyjęcia |
![]() |
![]() |
![]() |
Ustalenie terminu przyjęcia
Informujemy, że ustalenie terminu wizyty przez osobę trzecią (np. żona ustala wizytę dla męża, matka dla syna) jest jedynie rezerwacją terminu wizyty. Osoba, dla której ten termin został ustalony powinna niezwłocznie (tj. najpóźniej następnego dnia po ustaleniu terminu), przedzwonić do placówki lub zgłosić się osobiście, w celu potwierdzenia terminu wizyty. Jeśli to nie nastąpi, rezerwacja zostanie odwołana około 19-tej następnego dnia po jej ustaleniu. Przykład 1: żona dzwoniła w środę, żeby ustalić termin mężowi. Ustalono termin wizyty za tydzień. Mąż przedzwonił w czwartek, żeby potwierdzić, że zgłosi się na ten termin. Rezerwacja została przyjęta i termin jest aktualny. Przykład 2: mąż zadzwonił w piątek, żeby ustalić termin dla żony. Ustalono wizytę za tydzień. Żona nie przedzwoniła jednak ani w piątek, ani w poniedziałek, żeby potwierdzić termin wizyty. Rezerwacja przestała być aktualna w poniedziałek o 19-tej.
Informujemy jednocześnie, że nie jesteśmy placówką, która przyjmuje w trybie nagłym (czyli w trybie niezbędnym dla ratowania życia ludzkiego). Obowiązuje więc czas oczekiwania na pierwszy termin wizyty. Jeśli termin oczekiwania na pierwszą wizytę jest dłuższy niż miesiąc, ustalana jest kolejka oczekujących. Podczas rejestracji pacjent powinien otrzymać informację o dacie i godzinie wizyty oraz imię i nazwisko terapeuty do którego został zapisany.
W przypadku, gdy pacjent nie może stawić się w poradni lub - gdy zrezygnował ze świadczenia w Centrum jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym placówkę.
|